torek, 27. december 2011

Kaj delam, ko nimam dela?

Kaj delam zadnje čase?

Glede na to, da se mi v življenju ne dogaja ravno veliko, skušam zadevo kompenzirati s tem, da veliko berem. Junakom iz knjig se namreč vedno veliko dogaja.  Poleg tega  večkrat na teden pogledam tudi kakšen dober film. Vsak dan grem na sprehod (delno tek) za dobre pol ure, no dobro no, čisto vsak dan res ne (hvala za avto).
Prejšnji teden sem bila na Komni, je bilo zelo lepo, sonce in sneg, kaj je še lepšega. In potem na pico, (ja, hvala za pico). Danes sem šla drsat za dobre pol ure (ja, hvala za sposojene drsalke).
V bližnji prihodnosti bi bilo dobro pogledat si še kakšen dober film, prebrat še kakšno dobro romantično knjigo, jt še malo drsat, še kakšen hribček obiskat s snegom, jt smučat, jt plavat itd. Jaz bi bila res 100 % aktivna, samo če bi mi finance dopuščale. Torej, kdo me povabi na smučanje, brezplačne počitnice,... aja ja, no sej ni treba,... zadevo si lahko plačam kar sama, samo naprej si moram delo poiskat. Tako pomanjkanje se mi zdi zloraba človeškega potenciala. Torej, rešitev je enostavna, zlorab se ne sme več dopuščati! Jaz moram pobrat vse mogoče nagrade in priti v časopis in postat slavna itd.

Ni komentarjev:

Objavite komentar