sobota, 17. september 2011

Resničnost življenja in denarja :)


Denar je, kot vemo le sredstvo za dosego cilja. Je le tisto "vmes". Seveda vam je znano, kako se je vse začelo: npr. jaz sem imela hruške, a sem si nadvse želela jabolka. Iskala sem nekoga, ki bi mi hruške zamenjal  za jabolka, a začuda ga ni bilo najti. Nihče namreč ni hotel menjati hrušk za jabolka.
In potem je enemu geniju porodila ideja, da bi vse izdelke menjali za zlato, kajti  zlato ima med vsemi neko vrednost.
Seveda je to tudi pomenilo, da se je zlato začelo na veliko krasti.
In to je vodilo v ustanovitev "hranilnic", ki so bile močno zastražene. Npr. ljudje so hoteli imeti svoje  zlato na varnem, zato so ga nesli v "hranilnico", nazaj pa so dobili "vrednostni papir" ki je dokazoval, koliko zlata imajo na "varnem". 
V končni fazi imamo še vedno podoben sistem.

V bistvu je denar za človeštvo dokaj nov izum.

In zato lahko dejansko rečemo, da denar raste na drevesu, dejansko bi lahko rekli, da je vse denar, le unovčiti ga moramo.

In to, to je tisto, kar loči bogate od revnih. Čeprav je tudi res, da je ta moja trditev silno poenostavljena.





http://www.radioaktual.si/?ID=17099&action=viewOne&mod=aktualno

Ni komentarjev:

Objavite komentar