petek, 16. december 2011

Novoletna voščila

Moja novoletna voščila. Idejo sem dobila na radiuEna. Za poslano novoletno željo svojemu dragemu pač lahko dobiš darilo. Ampak ker jaz na radioEna ne bom klicala, ker sem bolj sramežljive sorte... skratka tukaj so!

Moj dragi Benjamin,

v prihajajočem letu 2012 ti želim, da bi si nabral zvrhan koš pravljičnih dogodkov in trenutkov, katere bi začela ustvarjati skupaj v prijetnem, mističnem in udobnem domačem gnezdecu nekje v Alpah s kozarcem šampanjca v rokah, ko bo ura odzvonila polnoč in bova nazdravljala najinemu najnovejše uspelemu projektu! Na  zdravje, srečo, veselje, radost in ljubezen ter na najine nepozabne čarobne dni, polne bogastva! Na trajni uspeh in obojestransko zadovoljstvo!


Tvoja Kapljica

Dragi Muhvič,
v prihajajočem letu 2012 ti želim, da držiš svoje lovke daleč stran od mene in meni ljubih. Nehaj izsiljevati, spletkariti, zlorabljati, izkoriščati, zasužnjevati in krasti. To ti želim res iz vsega srca in z vso gorečnostjo, kar je premorem.

Tvoja ujetnica



p.s: Benjamin je moje drevo, Muhvič pa plevel he he

Ni komentarjev:

Objavite komentar