nedelja, 29. april 2012

Knjiga: Naslednji gen - Michael Crichton

Glede na to, da je bil včeraj tako lep in sončen dan, sem šla na kolo (kar opazno me je opeklo sonce po rokah). Za kratek čas sem se ustavila še ob reki, kjer mi je uspelo knjigo do konca prebrati. Seveda običajno ne hodim na take lokacije kamor pride več ljudi (ker me motijo pri branju), zato si najdem kje na samem kakšen skrit kotiček,..

Kot sem že omenila, mi je bila knjiga všeč, kljub temu bi na čase rajši videla, da bi bila kakšna zadeva bolj podrobno opisana, čeprav nekaterim pa ravno to ni preveč všeč. Npr., ko sem brala knjigo od španskega pisatelja Javierja Mariasa - Tvoj obraz jutri, se mi je zdela preveč razvlečena, čeprav je na dele zelo zanimiva. Prvo knjigo sem prebrala, a ravno zato zavlačujem z drugo knjigo, ampak ne bom več.

Knjiga Naslednji gen ima preko 600 strani, vendar se prepleta več niti, skupna nit je seveda genska manipulacija, ki vse skupaj nekako združuje.

Sedaj pa že berem naslednjo knjigo: Vonj po Adamu....

Ni komentarjev:

Objavite komentar