torek, 11. december 2012

Knjige: Čarobnost in Majevska prerokba

Danes sem bila v mestni knjižnici.

Že nekaj čase sem iskala knjigo Prerokba kristalne lobanje, vendar je bila vedno sposojena, medtem ko je bila danes prosta. Iskala sem jo predvsem zato, ker je na temo majevske prerokbe, ki je zelo aktualna te dni. Moram reči, da močno verjamem, da so Maji poznali prihodnost zaradi tega, ker so imeli toliko žrtvovanj, se pravi prestopov duš. Čeprav ne poznam resnice. Vem za majevski koledar, vendar si njegov zaključek na ta dan razlagam le tako, da naj bi se takrat končal njihov koledar. Enakega mnenja so sicer tudi nekateri drugi. Če bi pa prerokba zares obstajala in bi bil ta koledar v bistvu prerokba in ne koledar, no potem bi pa celo verjela, da lahko pade kakšen komet na zemljo, ki bi prišel iz smeri sonca in zato je videnje 2 sonc kar normalno, pa 3 dnevna zatemnitev tudi, ker bi prah zatemnil ozračje. Čeprav je v današnjem modernem svetu možno še ogromno drugih stvari. 

Opazila sem tudi novo knjigo od Rhonde Byrne. Zaslovela je že s knjigo Skrivnost, nato je izdala knjigo Moč in mislim, da je to že njena tretja knjiga. Imenuje se Čarobnost. Nova oziroma letošnja in prosta, kaj bi si lahko še lepšega želela.

Malo sem jo že prebrala in moram reči, da mi je všeč. Oh, kako bi bil svet lep in čaroben, če bi bili vsi HVALEŽNI in bi se vsak dan zahvalili za to, kar imajo, namesto, da godrnjajo zaradi tistega, česar nimajo. No, kaj od tega velja tudi zame. O tem namreč govori knjiga.



Ni komentarjev:

Objavite komentar