nedelja, 9. junij 2013

Sanje: pogled skozi odprto okno

Imela sem  zelo simbolične sanje. Stala sem pred odprtim oknom in gledala ven, vendar so mi ta pogled ovirali pajki, njihove mreže in hrošč. Najprej sem videla enega hrošča na oknu, ki ga je bilo lahko odstraniti, nato pa sem videla še polno pajkov in njihovih mrež, ki jih je bilo treba odstraniti. Nekaj sem jih pometla stran (ali na drug način odstranila s okna). Mislim, da je bila še ena stvar poleg hrošča in pajkov, vendar se ne spomin kaj.
V bistvu se celih sanj ne spomnim več, to je le delček.
Na koncu se spomnim le še enega dela, kjer sem vstopila v avtobus, skupaj s enim azijskim parom in drugimi. Sprva sem se usedla na enosedežni stol, nato sem se prestavila nazaj, na dvosedežni stol, tako da je bil en stol zraven prazen, vendar mi tudi to ni bilo všeč, zato sem šla v zadnji del avtobusa in se usedla kar na tla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar