ponedeljek, 21. marec 2016

Obisk z onostranstva

Odpravljala sem se spat, slišala sem uro, kako je v drugi sobi naznanjala polnoč. Običajno je ne slišim, a včeraj sem jo. Včeraj je bil drugačen dan, malce drugačen. Zvonjenje ob taki uri naznanja obisk z onostranstva. Še preden sem zaspala sem jasno začutila prisotnost višjih sil. Običajno ne zaznavam ničesar tako lepega, zato mi je bila to zelo dobrodošla sprememba. Še vedno sem pod vplivom knjige, ki se nanaša na angele,  zgodilo se mi je nekaj podobnega kot Lorni v knjigi Angeli v mojih laseh, a še vedno ne morem o tem govoriti. In potem sem zaspala. In v sanjah je prišel ves pomlajen, mlad do mene, nekdo iz onostranstva, ni prišel sam. Ne vem točno kaj mi je rekel, a vem na kaj se je nanašalo. Izrazil je veliko skrb in zaskrbljenost zaradi tega, ker se v mojem življenju že tako dolgo ničesar ni spremenilo, ker nisem napredovala. Tega se spomnim zelo jasno. Mislim, da je bilo kot neko opozorilo, da se morem premakniti naprej.




Ni komentarjev:

Objavite komentar