torek, 4. januar 2011

Katere knjige so vas spremenile? Moje izkušnje!

Katere knjige so pustile pečat na vas? Na meni je že leta nazaj pustila močan pečat Čarovnikov vajenec. Čeprav ne morem reči, da sem se zaradi nje spremenila, no morda pa nekoliko. Potem naslednja knjiga Moč zdravilnih rok od Barbare Ann Brennan je naslednja katere se spomnim. Nekoliko mi je spremenila pogled na svet, predvsem zaradi večplastnosti sveta, katere se ljudje ne zavedajo. Zadnja knjiga, pod vtisom katere sem danes pa je knjiga Skrivnost od Rhonda Byrne. Ta knjiga vsebuje preprosto pravilo, za katero stavim, da ste že vsi slišali, namreč to, da podobno privlači podobno. Seveda je meni šele ta knjiga dala razumevanje, kaj dejansko to v življenju pomeni, na globlji ravni seveda. Naštela bi lahko še mnogo knjig. Zadnja katero sem prebrala je knjiga z naslovom Bogata ženska. Knjiga je namenjena ženskam, ki malo vedo o financah in imajo polno "kompleksov" na to temo, a po drugi strani bi radi postale finančno neodvisne. Ne bo vam žal, če jo boste prebrali, saj je berljiva kot roman (napisana kot zgodba o prijateljicah, ki bi rade od življenja več), pa še poučna zraven. Poznate knjigo Bogat očka, reven očka? Je iz iste "zbirke". Torej je dobra. Sicer pa iz knjige Bogat očka, reven očka ne morem pozabiti lekcije: uporabljaj možgane in "delaj zastonj" in kmalu boš začel služiti takšne vsote o katerih drugi, celo "bogat očka" samo sanjajo. (To pokaže na praktičnem primeru). Videl boš stvari in priložnosti, ki jih drugi nikdar ne vidijo, ker iščejo samo varnost in denar. In:  Nikoli ne postani suženj denarja.Seveda je najboljša stvar ta, da "mulca" delata zastonj in ponudi se jima priložnost (ker znate uporabljati možgane) in za svoja otroška leta postaneta "premožna", dobesedno iz nič.....


Skratka v meni so vse "blokade", ki so prej kar vrvele iz mene, enostavno kar izpuhtele (npr. ni dovolj denarja,...). Skratka ostala sem brez besed. Bo že držalo da je nekaj ne reku: "Kar misliš in čutiš, to postaneš."

Vse se je začelo s knjigo Skrivnost,... potem delovanjem po tej knjigi in željami in potem sem po naključju začela dobivati knjige kot je Bogata ženska in potem sem iz te knjige zvedela za knjigo Bogat očka, reven očka in iz te knjige za igrico Cashflow 101,..... in šele te knjige so me dejansko pustile "brez besed", "notranjih ugovorov"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar