ponedeljek, 17. januar 2011

Resnica o NLP, ki se približuje zemlji (samo k meni pridejo na kavico, sem jih povabila, ... ne panike zagnat no,... so čist prijateljski he he)

Jaz vem, kaj predstavljajo tisti 3. neznani leteči predmeti ali NLP, ki se približujejo zemlji. Sicer je minilo že zelo, dolgo časa, odkar sem štopala,... že nekaj let,... mislim, da nekje 10 let. Namreč že skoraj toliko časa imam svoj avto in ne štopam več :) Se pa spomnim, da se je takrat zgodilo nekaj nenavadnega. Seveda nikakor ne po takem naključju, kakršno je naključje, katero se je zgodilo po Štoparskem vodniku po galaksije, ampak malo drugačnem naključju sem uštopala ene velike vesoljske ladje, katere ravnokar prihajajo pome.

Tako da folk, nič se bati. To so moji prjatli, katere sem uštopala že zelo dolgo časa nazaj,... novico, da imam avto so sprejeli s takim zamikom,.... da sem jih povabila še na kavico in ogled zemlje in sprejela ponujeno pomoč. Tko da  pridejo samo k meni na kavico,.... sicer bodo plovila pustili nad zemljo, zato organiziranega  ogleda plovil ravno ne bo. Ampak glede na velikost bodo te ladje tako in tako kmalu vidne, zato nič bat, vsi jih boste videli he he In pol valda gremo skupaj malo vandrati po vesolju pa to,....  Vam preko tega dnevnika pošljem pol kakšno slikico :) 

V glavnem,.... najpomembnejše je, da znaš najti prjatla v ljudeh, rastlinah, elementih, duhovih, vesoljcih, Bogu,.... skratka ni da ni.


Več: http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/kaj-se-priblizuje-zemlji.html

Ni komentarjev:

Objavite komentar