četrtek, 25. avgust 2011

Knjiga: Izgubljeni simbol

Na, pa sem končno prišla do knjige Izgubljeni simbol (Dan Brown). Že kar nekaj časa je minilo odkar mi je padla v oči, ampak je trajalo, da sem jo dobila v roke, ker je nisem hotela rezervirat,.....

Ja, očitno imava z avtorjem isto strast,... do raziskovanja "misterioznega", čeprav moram priznat, da je moj simbolizem več ali manj le moj,.... še najbolj je podobne rimskemu,... na tuje simbole se ne spoznam kaj dosti, res pa je, da začneš razumevat zakaj je tako kot je in na koncu koncev se ti vse zdi logično in smiselno in povezano. Seveda knjige še nisem prebrala do konca, sem prišla šele do 100 strani.

Seveda mi je jasno tudi to, zakaj se je vse to znanje tajilo in zakaj je celo Leonarda da Vinci zapiske o nekaterih svojih izumih uničil,... ker če pride tako znanje v roke človeku, ki niti tega ne ve, da je 99 % opičji sorodnik (genetski) in mu je za ostale opičje sorodnike toliko mar kot opici,.... potem je destrukcija in zatiranje samo še vprašanje časa,....

Zanimivo mi je bilo tudi dejstvo o astrologiji,... kdo bi si mislil,.....

Ni komentarjev:

Objavite komentar