sreda, 3. avgust 2011

Pregled dogodkov

Rdeč kovček na podstrehi pomeni rdeče številke, nekaj takega kot da gre denar stran,... Skratka to niso kul sanje.

Danes sem bila v knjižnici, sem šla s kolesom. Postala sem prava gorenjka.

Sicer sem si pa danes ogledala slovenski dokumentarc iz leta 2006 z naslovom Čudeži na prehodu v novo tisočletje. DVD sem si sposodila v knjižnici. Govori o Marijinih prikazovanjih (ja vem ja, kava pa to, to vedo tisti, ki spremljajo moj blog), Jezusovih prikazovanjih,... angelovih prikazovanjih v Sloveniji.

Vsem je skupno to, da opisujejo  zelo lep občutek. Seveda mora biti to skrajno lepa sila, da pomaga ljudem, navadnim in ne zahteva nič v zameno. Kaj takega se zdi nepredstavljivo za svet v katerem živimo, saj bi nam radi še zrak obdavčil, če bi ga le mogli. Sicer se pa zato imenuje Božja, ker nas toliko presega, ker je tako lepa in čista in etična in moralna itd.

Čisto nasprotje sil, ki so zavladale pri nas pred nekaj leti in jih občutljivi ljudje lahko čutijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar