sobota, 12. november 2011

Time - Cajt

Danes sem spet naredila kremšnite :) V hladilniku čakajo na boljše čase, ko ne bom tako sita, kot sem danes.

Poleg tega prevajam Nostradamusovo pismo kralju Henriju II. Najbolj kul pismo, kar sem jih prebrala do sedaj. Nostradamus je rekel, da bodo njegove prerokbe razumeli leta 2055. No, leto 55 ni več tako daleč, pa vendar je dokaj daleč. Še 44 let.

In če je Nostradamus tako napovedal, naj potem skušam še kaj razvozlati, ali raje kar počakam, da se bo razvozlalo?

Čeprav včasih začutim nekaj globljega, tako mi npr. medaljon 1700 nekaj pomeni, pa sploh ne vem kaj. Potem beseda Cajt, se mi je v zvezi s tem vtisnila v spomin, danes imam pa Tempus :) Zeit,... Kot bi nekaj slutila, pa niti še ne vem kaj.

Ampak ne bom tukaj govorila o tem, kaj je Nostradamus pisal v tem pismu. Vse kar o njem pišejo danes je on že zdavnaj predvidel. Nostradamusa bi morali brati tisti, ki poznajo  zgodovino, ni nujno, da so zgodovinarji, ampak splošno zgodovino je pa treba vedeti.
Včeraj mi je tako uspelo preštudirati Henrija II, francoskega kralja iz 16. stoletja, zemljevid sveta iz leta 1500. itd. Seveda sem preštudirala njegovo življenje zato, da sem ugotovila povezavo med njim in Nostradamusovo slavno kvartino o njem. In ko sem brala njegov življenjepis (od francoskega kralja) sem dobila občutek, da morda ni dobil "svarila". Dejstvo je namreč, da je imel veliko nezakonskih otrok, njegova žena pa je bila na drugem mestu in ne na prvem,..... čeprav je tudi res, da je imel zelo veliko tudi zakonskih otrok,.... Da mu je Nostradamus zaupal so pa najbrž kriva leta v prostovoljnem "ujetništvu", če se temu lahko tako reče. Pač moje videnje stvari. Ujetništvo ponavadi pomeni, da razumeš obe strani. Veš kako je na prestolu a veš tudi, kako je v ječi, zato imaš morda več "razumevanja" ipd.

Ni komentarjev:

Objavite komentar