sreda, 4. julij 2012

Kolesarjenje

Torek je bil dan za kolesarjenje. Dopoldne je sicer kazalo slabo, a se je popolne zjasnilo, zato sem se odpravila kolesarit. Ne vem od kje imam toliko energije, ampak imam jo. Mislim, da je za to kriv Mars na mojem ASC. Mars vedno vnaša aktivnost in energičnost v življenje, včasih pa tudi prenagljenost in prepirljivost, odvisno od aspektov.

Najprej sem šla s kolesom v Kranj, kjer si kupila še eno SIM kartico za telefon (6 €). Razmišljala sem, da bi si vzela telefon z naročnino pri Simobilu, ki stane 9 € na mesec. Naročnina vključuje 75 minut zastonj pogovorov v katerokoli omrežje. Fora je pa v tem, da če to prekoračiš potem plačaš kar 20 centov, tako da je to res samo za tiste, ki ne telefonarijo veliko.
Hotela sem že vzeti telefon z naročnino, vendar mi noben izmed telefonov ni bil všeč. Nato sem hotela vzeti samo telefonsko številko na naročnino, pa so mi rekli, da moram kljub naročnini plačati 12 € za številko, zato me je seveda vse minilo.
Na koncu sem si kupila eno izi kartico za 6 € in rešila problem.


Tako se je moja pot začela. Nato pa sem šla s kolesom še do Preddvora, kjer se ustavila ob reki in kot običajno, brala knjigo - Umetnost astrološkega predvidevanja.

Glede na to, da je bilo zelo vroče je bilo tam kar nekaj ljudi. Prva stvar, ki sem jo opazila je bila ta, da so bile vse ženske močnejše od mene, no dobro no, na koncu je prišla še ena, ki ni bila ravno debela.

Poleg tega od daleč oziroma na drugem koncu vidim enega moškega, ki sedi na tleh in kuri ogenj, pa se mi film takoj zavrti nazaj v zgodovino in v moji bogati domišljiji že vidim neadertalca, ki na prostem, napol gol kuri ogenj :))

Nato pa pride še en par in drug drugemu nekaj dela,... kot bi si nekaj brskala po laseh, obrazu :)) in spet se takoj spomnim na tiste opice v džungli, ki si urejajo kožuh, druga drugi (tako izkazujejo status)....   In ne morem si pomagati, ne da bi se nasmejala. Poleg tega je bil tam še en starejši moški s psom, ki mu na noben način ni dal miru, ker se je hotel igrati, pol je seveda obupal in odšel.


Ni komentarjev:

Objavite komentar