petek, 31. avgust 2012

Knjige: Angelologija in Denvnik Carrie Bradshaw

Zadnja knjiga, ki sem jo prebrala je Angelologija (Danielle Trussoni), predzadnja pa Dnevnik Carrie Bradshaw (Candace Bushnell).
Moram reči, da je Dnevnik zelo berljiva knjiga in nekoliko prehitro jo je bilo konec :)
Angelologija pa ima dele, kjer je bolj berljiva, sploh pred koncem (tako je seveda moje mnenje). V bistvu knjiga stalno odkriva nove in nove stvari. Ima dokaj presenetljiv konec, čeprav morda nekoliko pričakovan.

Dan Brown se mi zdi res eden izmed pisateljev, ki je sposoben obdržati bralca v napetem pričakovanju od začetka do konca. Kar nekako pogrešam njegove knjige (vse njegove sem že prebrala ali pa sem gledala filme). Tudi Jean Cristophe Rufin se me je dotaknil, predvsem z bistoumnim pisanjem, kjer ti dopušča voljo, da sam delaš zaključke, v bistvu te celo na nek način prisili, da začneš razmišljat.

Čeprav priznam, da sem zadnje čase bolj malo brala. So bila obdobja, ko sem veliko več prebrala, kot sedaj. Pa tudi veliko več sem kolesarila in hodila v hribe. Letošnje poletje je bilo eno izmed najbolj  bednih poletij.

Moram pa seveda dodati še to, da sem ene par knjig začela brati, ampak me niso dovolj potegnile, da bi jih prebrala do konca. Ene pa nisem hotela, ker se je nanašala na tematiko, ki je ne maram,... ipd.

Ni komentarjev:

Objavite komentar