petek, 3. avgust 2012

Sanje: lepe hiše visoko v hribih

Danes se mi je sanjalo, da sem šla na obisk k severnjakom. Zanimivo je bilo predvsem to, da so imeli hiše zelo visoko v hribih in na eni strani je bil pogled v dolino, s pečin. To pa še ni vse, te hiše so se tudi gibale, gor in dol. Če si šel bolj proti oknu se je hiša nagnila dol, če si šel bolj proti notranjosti seje hiša nagnila gor. Skratka bilo je zelo zanimivo. Potem sem bila pa že na vlaku, ki je tudi peljal po robu pečin. Ob pečini in železnici, to pomeni, da je bil razgled fenomenalen je bila pa voda. In spomnim se, da se je nekdo kopal v njej, kljub temu, da je bila voda zelo mrzla. Mislila sem si, to je res možno samo na severu.
Potem je bila pa treba nekaj časa teči. Jaz sem bila prva in sem tudi tekla prva, potem sem se pa ustavila in počakala, da so šli vsi naprej. Ta zadnji je bil en starejši in bolj debel moški, ki je imel obesek okoli vratu. Rekel mi je, da naj mu pomagam, skratka naredil se je čisto ubogega, pomoči potrebnega, a ko sem prišla do njega je hotel, ni bil več tako nedolžen, hotel je da dam prst v eno napravo, v bistvu je bil že skoraj ukaz, vendar se ni zgodilo nič, ker so bila vrata zaklenjena in nikogar ni bilo notri.

Potem sem sanjala o indijskem Bogu, bil je moder in zelo velik. Prav veličasten prikaz, čez celo nebo, na nebu,... Vendar ne vem v čem je bila tista stvar, mislim, da je Bog nekaj hotel, a ker tega ni bilo je bil razočaran.

Na koncu me je bilo pa zelo strah, da me ne bi napadel en pes....

Ni komentarjev:

Objavite komentar