sreda, 21. oktober 2015

Intuicija & angeli

Pri vstopu v veliki nakupovalni center sam začutila, da me nekaj vodi v knjigarno. Dan prej sem videla pero, po tistem, ko se me je močno dotaknila knjiga Pogled v večnost, ki opisuje potovanje na drugo stran. Ob vstopu v knjigarno sem najprej opazilo pero, na knjigi z naslovom Angeli v tvojih laseh. Oh, pa to ni prva izkušnja, včasih so bile še veliko globlje in bolj pristne, tako čudovite. Nato pa sem prišla do angelskega tarota in ga zaradi naključja okoliščin tudi kupila.

Pred kratkim se mi je sanjalo o Brad Pitu, ki je v sanjah negoval dojenčka, tudi jaz sem bila zraven, on ga je v bistvu zdravil, ker je bil malo poškodovan, imel je eno rano, katere sama nisem opazila in mi jo je pokazal on. Danes sem odprla paket s kartami. Na zunanji strani angelskih kart je upodobljen nadangel Mihael, ki nekoliko spominja na Pita. To je bila prva asociacija, ko sem videla karte. Takoj sem pomislila na pomen sanj.

Včeraj sem v gozdu začutila energijsko prisotnost, no, ni bilo prvič. Zaradi tega sem se odločila, da grem pogledat na sveti kraj. In res, popravila sem sveto podobno.


In danes se mi ponovno sanjalo o cvetočem grmu, bil je res zelo lep, poln modrih cvetov. Ime grma ima božje ime.

Ja, verjamem v Boga.



Ni komentarjev:

Objavite komentar