sreda, 24. februar 2016

Angelska sporočila


Angelska sporočila upanja (Lorna Byrne), je knjiga, v kateri sem prebrala: "S svojim angelom varuhom se pogovarjam tako, kot se pogovarjam s prijatelji."
Ob tem sem se za hip  zamislila in v svojih mislim vprašala: "Se lahko pogovarjam z angelom?" oziroma nekaj podobnega in potem sem na radiu zaslišala Adelino pesem, slišala sem: "Hello, it's me I was wondering if after all these years you'd like to meet To go over everything
They say that time's supposed to heal ya
But I ain't done much healing
6
Hello, can you hear me? I'm in California dreaming about who we used to be When we were younger and free
I've forgotten how it felt before the world fell at our feet3
There's such a difference between us
And a million miles
Hello from the other side
I must've called a thousand times
To tell you I'm sorry
For everything that I've done
But when I call you never
Seem to be home"


Ja, verjamem v Boga in angeli nam stalno pošiljajo znamenja, le prepoznati jih moramo. 

O toliko je prečudovitih spominov.... ki bodo za vedno ostali le z nami (mano in kako bi rekla, "višjo silo", Bogom, svetniki, angeli... )... :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar