ponedeljek, 11. april 2016

Videla sem angela

V petek sem imela dokaj moraste sanje, zato sem šla v soboto na pokopališče. Sem namreč še vedno pod vplivom knjige "Angeli v mojih laseh", zato sem šla iskati tolažbo.

V spomin na vse rajne sem kupila svečo in ko sem stala na blagajni oziroma ko sem prišla do nje se je začel vrteti komad: "One of Us" od Joan.

Ko pa sem to svečo prižgala pri velikem spomeniku z Jezusom, sem pa jasno začutila angelsko prisotnost. Malce je padal dež, zato sem imela odprt dežnik. Prvič sem na tak način zaznala angela oziroma njegovo prisotnost. Bil je krasen, čudovit, bel, velik, lep, skratka ni besed. Očarana sem nad njim.  A potem, ko sem šla domov je odšel. V nebo je odšel.

Tudi sicer sem že  zaznala te prisotnosti, a vedno je bil kakšne človek ali hišni ljubljenček, ki se je prišel poslovit.

Ni komentarjev:

Objavite komentar