četrtek, 23. junij 2011

Četrtek je že skoraj mimo,..... jaz se pa še kar iščem in nihče me še ni našel :)

Četrtek je že skoraj mimo.

Moram se spet spraviti v red. Danes sem s tem namenom "pospravila" moje zapiske, sej veste tiste listke na katere zapisujete reke iz knjig, dobre misli in načrte za prihodnost, katere itak ne izpeljete, ne glede na to, da ste se odločili, da tokrat pa ne boste odnehali, ampak boste vztrajali, pa naj gre za anticelulitne vaje, tečaj kitajščine ali pač plan za prihodnost, ki vam pove, kako skozi majhne in enostavne korake doseči velike uspehe. Skratka rabila bi vedro mrzle vode, ki bi ga name nekdo zlil, vedno, ko bi hotela odnehat. Ampak kje naj dobim človeka, ki bo vedel kdaj hočem odnehat oziroma kdaj odneham, da o vedru mrzle vode ne govorim,....

Tudi danes sem poskrbela za rekreacijo. Spravila sem se na kolo in šla do "mlakuž". Nekaj ljudi se je kopalo, vendar je za moje pojme voda preveč motna in dvakrat ni za reči, da je kdo vrgel notri kakšno eksotično domačo žival,..... Skratka lansko leto sem se kopala in moram reči, da se je nekaj plazilo po dnu in nekaj se je zapletalo med noge,.... tko da,.....

Ta trenutek se pa počutim kot v disku. Stalno se nekaj bliska in blešči,.....

Sreda

Spet sem šla gledat tistih 5.tipov.com v center Ljubljane. Vse je bilo kul in super, kot v pravljici, potem pa ene par kur okoli mene začne kadit in ohhh kako mi lahko uničijo tak lep dan,.... čeprav je res, da so bili vonji že prej nekam "čudni", pa ne  zaradi cigaret. Ko bi vsaj kakšno travco kadili, k lepo diši,  ne pa ene stare cigarete k smrdijo k hudič. Ja tipi so bili zabavni in duhoviti kot zmeraj.


Skratka Ljubljana je bila včeraj ob osmih  zvečer zabasana totalno. Vse ulice smo blokirali in zavzeli,... okupirali,... ljudje so bili nagneteni kot sardele,.... pa tudi vonji so bili na čase tako močni, kot pri ribah,....

Deci vina zares spremeni moje razpoloženje, a kaj, ko so moje sive celice alergične na vino,... in se ga izogibajo kot hudič križa. Skratka sej so ful aktivne v tistem času (ker pripravljajo kufre), samo potem pa vzamejo cule in me zapustijo,..... Torej, če je videl ali našel sive celice. MOJE SO. Poštenega najditelja prosim, da mi jih vrne,  časa ga lepa nagrada. Skratka uspelo se mi je preriniti do mesta, kjer se je dobro slišalo, čeprav najbrž samo zato, ker se je veliko ljudi obrnilo in odšlo zaradi gužvanja, ampak se je še vedno ogromno ljudi gužvalo....  In ko smo že pri "gužvanju". Nekateri se tako radi "gužvajo" v dvoje, potem pa jim pokažeš pravo gužvo, pa jih vsa korajžnost mine  he he he

Sicer sem pa včeraj skoraj pol dneva iskala krompir po Kranju, zato sem skoraj zamudila  :) Ja našla sem ga in to debelega, pa še to samo zato, ker me je spreletela misel, da mi ga ne bo uspelo dobiti. Skratka tudi jaz imam debel krompir, samo nekaj časa rabim, da ga najdem :)

Torej vam ne bo težko uganiti, da že nekaj dni jem KROMPIR,.... :) Ja, več ali manj samo krompir, čeprav je bila danes na jedilniku tudi pica z dodanim paradižnikom in čebulo.

Torek
V torek sem šla rolat. Na poti proti avtu se mi je v oko zaletela mušica. Sej veste kako je to neroden, posebej še, če pri sebi nimate ogledala. Skratka padla mi je oči, zato sem se sklonila naprej. Navadila sem se, da če mi kaj pade v oči, da pustim roke pri miru in gledam v tla (s sklonjeno glavo), dokler mušice nekam ne naplavi (ponavadi sicer v tem položaju mušica ven pade). Potem mojstrsko vzamem ključ in žepka za ključe in lovim sončno svetlobo (valda ključ rabim kot ogledalo) in opazim, da imam mušico pri kotičku očesa. Vmes pa se mi je nekajkrat zazdelo, da slišim konja oziroma kopita. Zdelo se mi je, da prihaja od zadaj. In ker je postajalo vse glasnejše se končno dvignem iz pozicije v kateri sem bila (z očmi uprtimi v tla) in pogledam nazaj, a tam ni bilo nikogar. Potem pa na moji desni strani zagledam čredo krav, ki bulji vame :))))  in pol še jaz buljim nazaj,.... :)))  Imam namreč dolge temne lase in sam Bog ve, kaj so si krave mislila, ko sem tam nekaj časa stala v taki "poziciji". Sicer pa je rolanje po sorškem polju res čudovito.



Ni komentarjev:

Objavite komentar