ponedeljek, 20. junij 2011

Moj dnevnik - zapisi parih dni

V petek sem bila na dobrodelnem koncertu :) Bili so super, najboljši,... Hvala za tako čudovit dan in presenečenja!

V nedeljo sem prekolesarila del gorenjske. Bilo je čudovito a mrzlo vreme. Po dežju.  Prekrasna pokrajina. Spotoma sem obiskala še ribnik s paglavci, izvir sredi asvaltne ceste, moj skriti kotiček sredi jase obdan z drevesi, srnice, ki se niso pustile splašiti, ponija (dobil je nekaj listov regrata), kozico in oprala gume v luži sredi naselje :)
Spotoma opazila še "znamenja", ki imajo seveda pomen samo zame :)

Le ljudi je bilo bolj malo,....Verjeli ali ne, če se potikate po mojih koncih imate večjo verjetnost, da naletite na žival, kot na človeka (če vse živali včeraj skupaj seštejem vključno s čredo krav, potem o tem sploh ni dvoma).

Danes pa me nekaj muči,... en občutek,.. sprašujem se, kaj se dogaja z mano,... nekaj se,.. ampak še ne vem točno kaj.

Sanjalo se mi je, da sem se peljala s kolesom po idilični podeželski cesti, kjer je na obeh straneh rasla pšenica, zrela pšenica, zlata. Prizor je bil fascinanten. Spomnim se, da sem v sanjah občudovala pokrajino. Dogajalo se je nekaj podobnega kot včeraj, le da je bila v mojih sanjah pšenica že zrela, skratka podeželska idila.

Te sanje pomenijo sicer samo lepo in dobro.

Po Stari sanjski knjigi pšenica sama nakazuje na pridnost (danes sem se dokončno odločila, da bom osvojila 4-urni delovni teden.) Bom in pika.
Cvetoča pomeni bogastvo in čast (oh, ko bi bilo vsaj kej takega in ne bila samo kopija včerajšnjega dneva). Baje pomeni videti klas visoke časti.  Hm, kje sem že ostala, a to se je meni sanjalo? Škoda k je nisem jedla ali štela, potem bi to pomenilo lep dobiček. Vse skupaj pa naj bi bilo popestreno še z ljubeznijo,....

O kako se tole dobro bere:

Ni komentarjev:

Objavite komentar