nedelja, 26. februar 2012

Spomladansko prezračevanje prostorov

Sobota je bila zelo topla, temperaturni preskok je bil velik, zato sem se odločila, da bom prezračila sobo oziroma vse skrite kotičke in posteljnino.

Že nekaj časa nazaj sem po TV-ju zasledila članek o škodljivosti plesni, ki se rada pojavi predvsem v nekakovostnih in neizoliranih stanovanjih.

Čisto mimogrede sem ujela tudi novico o tem, da naj bi posteljnino in jogije dobro prezračili parkrat na leto, predvsem pred kakšnimi večjimi prazniki.

In tako sem se odločila, da bo to storila tudi jaz. In sem. Moram povedati, da so bili jogiji ok, na steni pa se je že začela nabirati plesen, predvsem tam, kjer je bilo premalo zračenja. A ker imam ta predel zaščiten proti zidni plesni, sem plesen kar obrisala s stene in je šla dol, bilo jo je le za vzorec. Lansko leto, ko sem naredila zaščitni premaz, se plesen ni pojavila, ravno tako se ni pojavila na drugem delu, ki sem ga zaščitila letos (kakšen meter dolžine). Iz tega bi lahko sklepala, da če pred zimo zaščitiš steno (severno, kjer se rada pojavlja plesen), da se plesen ne pojavi, sicer pa je velika verjetnost da se.  V moji sobi je namreč vedno veliko vlage.

Spomnim se pa ene zanimive izkušnje, katera se je zgodila pred leti. Na steni sem imela obešene razni stvari in pod njimi se je nabirala plesen. Te plesni je bilo kar veliko in ti trosi so se potem najbrž raznašali po celi sobi, obenem pa sem še premaknila posteljo. In sanje, po tem ko sem očistila sobo in prestavila posteljo so bile tako jasnovidne (o vseh nesrečah se mi je sanjalo v prvi osebi edine, potem pa sem jih prebrala v črni kroniki), da sem takoj posteljo spet vrnila na staro lokacijo, še tiste posteljnine nikoli več ne dam na posteljo, čeprav je bila moja najljubša.

Ni komentarjev:

Objavite komentar