petek, 16. september 2011

Viševnik 2050 in Mali draški vrh 2132

Se mi kar zdi, zakaj se vrh zraven Viševnika imenuje "draški" vrh, ker kar kliče po tem, da greš nanj,....  ampak, če se da priti na Viševnik po "lahki označeni poti" oziroma po "delno zahtevni označeni poti", potem se da priti do Malega draškega vrha samo po "zahtevni neoznačeni poti". 

Pot: Pokljuka (Rudno polje) - Viševnik (2050) - Mali draški vrh (2132).

Še dobro se spomnim sanj  o hribih in pikapolonicah, no to je bila skupina turistov z oranžnimi čeladami. Srečali smo se ravno takrat, ko so prispeli z Malega draškega vrha in prav videlo se je, kako jim deluje adrenalin, ali pa se je meni samo zdelo, da so polni energije. Sprva se mi je zdelo malo čudno, da nosijo čelade, a takoj ko sem se začela spuščati z vrha Malega Draškega vrha mi je postalo jasno zakaj, ker na moreš priti dol, da ne bi sprožil nekaj kamenja. Na vrhu ni knjige v katero bi se bilo možno vpisati, je pa žig, medtem ko je na Viševniku manjkal pokrov škatle v kateri je vpisna knjiga, ampak se bo že uredilo,....
Ko sem šla gor proti Malemu draškemu vrhu mi je bilo malo čudno, da ni nikjer nobene markacije,... ampak potem sem na portalu hribi.net videla, da pot sploh ni označena.  Sicer pa je pogled z vrha res fenomenalen, vsaj meni je bil (in to v vse strani, tudi navpičen pogled v dolino je hud :) ). Sicer pa je treba plezat, kar pa nakazuje že opis poti (zahtevna neoznačena pot), vsaj od razcepa naprej (Blejska koča na Lipanci in preval na drugi strani) .

http://www.hribi.net/slika.asp?pot=53619

Ni komentarjev:

Objavite komentar