nedelja, 22. maj 2011

Prebrala knjigo Strastna zapravljivka in njena sestra in dobila idejo, da bi lahko postala aktivistka, ali nekaj v tej smeri. Tudi jaz bi se borila za višji cilj.


Knjige ponavadi berem na luštkanem kotičku ob reki. Včeraj je sprva tako lepo kazalo, sijalo je sonce, bilo je vroče, vendar se je vreme spremenilo na hitro. Začelo je grmeti in se bliskati in ni dolgo trajalo, da se je ulil dež.

Sicer mi pa tisti pripetljaj od včeraj še vedno ne da miru. Prvič po dolgem času bi rada hodila naokoli z vrečko na glavi. Pa sej me ne pozna,... ja, kaj se pa grem. Še nikoli ni slišal zame. Nikoli ne bo ugotovil kdo sem. Pozabljeno je že vse. Ja, vse je že pozabil. V 1 dnevu. Ja, točno tako je, samo meni se vrti film,... o njem,.... ampak on je že vse pozabil,...

Ni komentarjev:

Objavite komentar