ponedeljek, 9. maj 2011

Roman: Ljubi, ne ljubi

Moja zadnja prebrana knjiga: "Spoštuj  se", knjiga, ki jo berem: "Ljubi, ne ljubi", sem šele na 507 strani, včeraj popldne sem jo začela brati.

Ponovno sem v sebi odkrila strast do ljubezenskih romanov in odkrila, kaj vse zamujam v življenju,....

Knjiga Ljubi, ne ljubi,... mi je sicer med zadnjimi prebranimi romani najbolj všeč. Ko berem knjigo, se skoraj lahko vživim v glavno junakinjo knjige, kajti komaj čakam, da pridem do dela, ko pokliče njen srčni izvoljenec Hugh, tako kot ona,... 

In ta junakinja mi je mogoče celo preveč podobna, tako zelo, da sem  lahko videla kaj so moje največje napake, ki jih delam v razmerju z moškim. Ja, hudo, ampak je res.
Druge ženske se borijo za moške, nekatere kot tigrice.... ona pa jim da vedeti, da je vse kul,.. le na vsake toliko časa jo razjeda ljubosumje,... Obnaša se kot lahka, pa se tega sploh ne zaveda, dejansko misli celo kontra,.... Da o večnih nesporazumih ne govorim, ko on misli na nekaj povsem drugega, kot ona, ko naj bi govorila o istih stvareh,......

Ni komentarjev:

Objavite komentar