ponedeljek, 14. maj 2012

Moj dragi dnevnik, o česnu in hujšanju, hribih...

Verjeli ali ne zadnje dni pojem veliko česna. Navadila sem se, da na dan pojem kak strok ali dva. Prva stvar, ki sem jo opazila je bila ta, da se mi je povečal apetit. Opazila sem tudi druge stvari, kot je bolj čista koža ipd. V glavnem, če hočete malo prečistiti telo vsekakor priporočan kako dvotedensko kuro s česnom.
Jaz ga običajno jem s kruhom. Moram reči, da sem se enkrat nelagodno počutila, mislim, da mi je malo načel trebuh, zato sem takrat spila en požirek pelinkovca (nekateri ga uporabljajo kot zdravilo, zaradi  zelišča, se ve), pa je bilo potem v redu, ampak po pelinkovcu sem spila tudi kozarec vode. Jaz nikoli ne pijem nobene alkoholne pijače, ne bi bi po njej pila tudi vodo.

Poleg vsega sem opazila tudi, da sem zadnje čase nekoliko bolj sproščena, čeprav ne vem čemu gre pripisati to, mislim pa, da je več dejavnikov, ki vpliva na vse to.

Še vedno se držim tega, da pojem vsak dan nekaj mandljev, vendar jih ni priporočeno pojesti več kot ene 3. Sej veste, strup v malih dozah je zdravilo.
Takrat, ko sem jih pojedla večjo količino sem bila bolj nervozna, pa tudi nekoliko sem shujšala, čeprav imam stalno tam okoli 56 kil, vendar mi variira od nekje 54 pa do 58.
Čeprav sem lansko leto, pred poletjem prišla že do 59 kg in takrat me je enkrat tako heksenšus udaril, da me je križ bolel kaka dva tedna. Predvidevala sem, da je to najbrž zaradi preozkega elastičnega pasu v hlačah in nekaj odvečnih kilogramih.
Seveda sem nehala nositi preozke hlače (se ve, v pasu). Malo kasneje pa sem odšla v Maribor, kjer mi je z lahkoto uspelo shujšati. 2 tedna sem namreč delala kot prostovoljka. Brezplačen je bil le zajtrk, ki je bil zelo "slab", vsak obisk trgovine me je stal pa 5 evrov, kolikor stane tudi kosilo ali večerja, to pa je bilo za moj žep nekoliko preveč.

Po vrnitvi domov, so se mi kilogrami spet nabrali, vendar sem nato začela hoditi na hude ture v visokogorje. No, šele takrat se je "špeh" stopil, noge so se mi pa preoblikovale in od takrat naprej imam preoblikovane. Zanimivo. Res pa je, da so bile ture v hribe hude. To pomeni na dvatisočaka v 2 urah ali 1,5 ure, kjer je bila običajna tura npr. 3 ure. Ja, sem bla huda. Ko sem jaz šele gor lezla, so se drugi ozirali za mano in postrani gledali, kdo je celo še kaj rekel (ker sem šla popoldne ali celo proti večeru v visokogorje in to sama), pa vendar mi je bilo to le v spodbudo, ura namreč. Že ko greš gor točno veš koliko časa lahko hodiš, da boš imel še dovolj časa za nazaj. In če ti ostaja čas, greš še na kakšen hribček zraven npr. ko sem šla na Košuto, sem šla najprej na Veliki vrh (na tega je najlažje priti) in ker sem imela dovolj časa sem šla še po vrhu čez Malo kladivo do Velikega kladiva. Tako, da sem bila praktično na 3 vrhovih v enem dnevu. No ja, Veliki vrh je za otroke, medtem ko je Kladivo bolj zahtevno (če greš po robu čez Malo kladivo do Velikega, kjer se na severni strani dobro vidi globok prepad - dejansko sem hodila po meji z Avstrijo), ampak moram reči, da je bilo zelo v redu....Čeprav je Bovški Gamsovec nudil spet drugačen adrenalin, kajti razgled s tiste gore je res fenomenalen - dobro se vidi Triglav itd. to pač ne spada več pod Karavanke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar