sreda, 16. maj 2012

Nezemljani, NLP, UFO, aliens....

Moja teorija o nezemljanih!! Na twiterju spremljam te zadeve, pa je bilo govora ravno o nezemljanih, pa sem začelo malo o tem razmišljati.

Jaz menim, da je zemlja del vesolja, zato mi je govoriti o nezemljanih nekako tuje, ker vidim globljo sliko. Sej vem, kaj pomeni nezemljan. Nekdo, ki pride iz ne-zemlje. Pa vendar, če se vrnem nazaj v sam izvor. Iz česa je nastala zemlja? Zemlja je vsekakor del vesolja. Hočem reči, da jaz zemlje ne vidim ločene od vesolja, zame je Zemlja samo del vesolja.

Kaj sploh pomeni nezemljan?
Če hočemo vedeti, kaj pomeni nezemljan, moramo naprej vedeti, kaj je to zemljan.
Torej, kaj je  zemljan?
Človek je bitje, ki se je razvilo iz "prajuhe" - morja. Življenje samo, se je začelo v vodi, vodi ima spomin itd. To, da hodimo, kot vodna bitja po zemlji je zame čudež. Torej, če naši znanstveniki že iščejo življenje v vesolju, morajo najprej odkriti oceane, izvor spomina, čustev.
Torej človek se je razvijal v skladu z "naravo", človek je samo del te narave. Razvil se je pod soncem, ki ni nič toplejše in nič hladnejše, kot je,.... ni nobenih ekstremov, ker potem ne bi preživel niti dneva, npr. če bi bilo ponoči -100, ali podnevi več kot 60 stopinj. Se ljudje tega sploh zavedajo? Torej, zemlja je nudila ugodne pogoje za razvoj točno takšnega življenja, kot ga poznamo danes. Brez sonca, vode in drugih zemljinih elementov življenje ne bi bilo mogoče. Življenje samo brez različnih oblik življenja tudi ne bi bilo mogoče. Si predstavljate, da bi bila na svetu prisotna samo ena oblika življenja? Npr. samo opice. Opice rabijo hrano in vodo. Torej, kje bi dobile hrano, če bi bila opica edina oblika življenja? Ampak prehitevam, prehitevam, če bi bila samo ena oblika, bi se tako in tako najprej pojavila v "morju". Hočem reči, da je hrana živa. Npr. ali veste, da smo si z banano v 50 % genskem sorodu?

No, malo sem se oddaljila od teme ne-zemljanov. Če torej vemo vse te zadeve, kaj potem sledi? Kakšen bi bil videti nezemljan? Jaz menim, da bi se nezemljan na drugem planetu razvijal v skladu z možnostmi, ki bi jih ponujal ta drugi planet.

No, govora je bilo o nezemljanovih obiskih zemlje. Jaz menim, da če bi hotel nezemljan obiskati zemljo, bi moral biti zelo inteligenten. A če bi bil zelo inteligenten, bi nas lahko preslepil takoj.

No, pa preidimo na temo IQ. Kolikšen je povprečni IQ človeka. Pravijo, da nekje 100. Ok, vse lepo in prav. Človek si lahko predstavlja kaj pomeni IQ 50 ali IQ 80, kaj pomeni IQ 200, celo IQ 300. Vendar, kaj pa IQ 100.000 ali IQ 1.000.000 se je o tem že kdo spraševal?

Če predpostavim, da ima torej naš nezemljan IQ 1.000.000 kako bi torej gledal na nas in kako bi se nam prestavil?

Za njega bi bili najbrž neki žužki, ki so kolonizirali planet, kot npr. mi vidimo kobilice, ko v jatah napadajo polja.  Ali pa se morda motim.

Seveda je veliko odvisno tudi od velikosti. Že naši pradavni dinozavri so imeli čisto druge dimenzije, kot jih imamo mi. Ali pa virusi. Le ti imajo čisto druge dimenzije od nas, pa vendar so živi, ravno tako kot so bili dinozavri.

Ah, kaj pa vem. Včasih dobim kakšen preblisk, kot npr. da Bog vsekakor obstaja, samo naš IQ je preveč omejen, da bi to dojeli. Ampak seveda je tako prav, tako mora biti, sicer ne bi videli stvari, katere moramo videti,.....

Na koncu moram povedati, da bi vsako nit lahko razvila še mnogo globlje, to je samo nek povzetek,...

1 komentar:

  1. Zanimiv prispevek. Z veseljem bi še kaj prebral o tvojem razmišljanju o nezemljanih... Misliš da je lahko takšen nezemljan z IQ tudi Bog in samo mi tega ne vidimo? Napiši še kaj o tem. Lp, Bojan

    OdgovoriIzbriši