četrtek, 17. maj 2012

Zakaj mi je Google všeč?

Danes še malo raziskujem dodatne možnosti, ki jih ponuja Google.

Elektronska pošta mi je bila že takoj všeč, ker je ponujala tako veliko prostora, da je bila praktično brez konkurence.

Seveda pa se zadeva ni ustavila le pri elektronski pošti. Videti je, da je Google korak pred časom.


Zemljevid, satelitski posnetki, teren, izpis in načrtovanje poti pa so zadevo naredili še bolj popularno in prepoznavno. Kul.

Seveda pa vsega lepega še ni konec.Včasih bi rad namreč objavil kak dokument na internetu in potem ugotoviš, da je Google tudi za tovrstno stvar nadvse koristen. Prvič že zato, ker je preizkušen in ti ni treba naložiti na računalnik novega programa itd. Samo klikneš na "dokumente", označiš dokument in že ga lahko vidi vsakdo, kjerkoli na svetu. Nadvse praktično. Enako velja tudi za slike oziroma spletne albume.

Čeprav moram reči, da se sem večkrat videla tudi storitev Google+, vendar ji nisem dala nekega posebnega pomena, dokler je včeraj nisem  začela uporabljati. Ugotovila sem, da je stvar spet zelo praktična,.... En sam ustvarjen profil, pa lahko uporabljaš blogger, elektronsko pošto, spletne albume itd.

Skratka meni je všeč, sedaj je Google+ neka vstopna točka, tudi za druge portale, kot je Youtube, Facebook, Twiter,.... možnosti oziroma kombinacije so skoraj neomejene.

Ta mesec sem začela uporabljati Twitter. V bistvu mi je kul zato, ker lahko skoraj vsakomur slediš,... celo 140 znakov dolgi SMS-si oziroma sporočila so mi všeč.




Ni komentarjev:

Objavite komentar