sreda, 16. maj 2012

Torte, kremnište in sirovi zavitki

Danes se mi je sanjalo, da sem delala torte in sicer kar dve, za mojo nečakinjo.
Take sanje sem imela najbrž zato, ker sem včeraj spekla 2 sirova zavitka, medtem ko sem prejšnji teden
naredila kremšnite.

Moram reči, da so bile kremšnite nekoliko bolj tekoče, kot bi morale biti, zato niso bile videti tako zelo privlačne, a ko sem eno poskusila je bil videz takoj pozabljen.
Podobno je bilo včeraj s sirovimi zavitki. Na videz nič kaj privlačnega. Ravno ko sem hotela moj zavitek včeraj skritizirati sem en kos poskusila in pol sem rajši kar utihnila.

Kremšnite oziroma maso naredim iz jajc, sladkorja, mleka in moke.



Blejska kremšnita

Torte sem začela doma peči takrat, ko sem ugotovila, da nobena kupljena ni tako dobra. Kremšnite so mi pa že od nekdaj domače najboljše.




Ni komentarjev:

Objavite komentar