ponedeljek, 26. marec 2012

Novi dokumenti

Danes sem dobila še zadnji nov dokument, ki mi je bil ukraden. En teden preden so mi ukradli denarnico, sem jo temeljito "spucala", to pomeni, da sem iz nje vrgla vse, česar nisem rabila in sploh nisem vedela, da imam v denarnici. To pucanje se je zgodilo po dooolgem času, zato, ko danes razmišljam si rečem: "kot da bi slutila (oziroma sem), da se bo nekaj zgodilo z denarnico, ker sem dobila tisto željo da vse kar ni res nujno, vržem ven". V njej sem pustila le najbolj nujne dokumente, tisti, ki jih ponavadi rabim, če kam grem. In tudi zato točno vem, kaj sem imela v denarnici, ostale kartice npr. pretekel bančni varčevalni račun, nalepke od dm ipd. pa sem uničila.

Razen NLB kartice, ki je ostala enaka (te nisem plačala, ker sem odprla nov račun), so vsi drugi dokumenti drugačni.
Moja knjižnična izkaznica je bila še iz časa pred preimenovanjem.
Vozniško dovoljenje je sedaj v čisto novi - kartični obliki, ki je veliko bolj praktično.
Tudi kartica zdravstvenega zavarovanje je drugačna, čeprav ne bistveno.


Sedaj pa rabim samo še novo denarnico. Sicer imam staro, a je en gumb popustil in ga ne morem popravit. To je bil tudi razlog, da sem si pred časom kupila denarnico, ki so mi jo ukradli.





Ni komentarjev:

Objavite komentar