petek, 9. marec 2012

Ukradli so mi denarnico

Danes so mi iz predala v avtu ukradli denarnico. Čudi me pa to, da ni videti, da bi šlo za vlom, samo denarnice ni bilo nikjer.

Točno se spomnim, kje v avtu sem imela denarnico, ko sem izstopila. A ko sem prišla ponovno do avta ni bilo videti, da bi bilo v avto vlomljeno, le ko sem doma odprla predal, da bi vzela denarnico  je nikjer ni bilo.

Se pa spomnim, da sem slišala loputanje vrat od avta, ko sem hodila proti avtu. Videla sem tudi avto, ki je na hitro odpeljal iz parkirišča takoj zatem, ko sem jaz prišla do tja. Point je bil v tem, da sem jih presenetila, ker sem prišla z druge strani, ne pa s tiste a katere so me pričakovali. Mislim, da je bil nek temnejši clio, vsaj videti je bilo tako.

Pa še nekaj je bilo. Slišala sem šumenje listja takrat, ko sem bila prvič pri avtu, zato sem kar hitro odšla, a ko sem se vrnila drugič, da bi si ogledala kraj, da bi videla, če so tam kje odvrgli denarnico, sem spet slišala šelestenje, pa še noč je bila in se ni nič videlo, zato bom šla jutri seveda še enkrat tja.



Ni komentarjev:

Objavite komentar