ponedeljek, 12. marec 2012

Škoda zaradi ukradene denarnice

Dejstvo je, da nimam osebne izkaznice že od leta 1999. In če povem po pravici je sploh nikoli nisem rabila.  Pred 13 leti so mi namreč prvič ukradli denarnico, pred kratkim so mi jo drugič.

Malo sem izračunala kakšne stroške so mi povzročili in prišla do naslednje ugotovitve:

20 € so mi ukradli iz denarnice,
15 € stanejo slike za nove dokumente
22 € stane vozniško dovoljenje
4 € me je stala najcenejša parkirna kartica
7 € me je stala bančna kartica (če ne bi zaprla starega računa in odprla novega, bi me 13 €)
5 € stane izkaznica za knjižnico

4 € stane zdravstvena izkaznica

41 € stane nov pasuš (tega sem dala delati namesto osebne, ker mi je stari pretekel), ne tega mi niso ukradli, ta je pretekel. Tako kot pravijo, ko ima hudič mlade, jih ima veliko.

----------
118 €

77 € so mi naredili škode samo kar se tiče dokumentov
In ko potegnem črto ugotovim, da me to stane kar 118 €. Seveda tu notri ni vključena cena poškodovanja avta in cena denarnice, ki seveda tudi ni zastonj.


Kljub temu pa se vse to najbrž ne bi zgodilo, če bi že imela vozniško dovoljenje v obliki kartice, tako kot je npr. osebna izkaznica (ker je vleka starega vozniškega dovoljenja iz denarnice problematično delo.)

In ko bom sedaj kupovala denarnico, bom ravno zaradi praktičnega vozniškega dovoljenja izbrala drugo oblika, ja zmaga.

Glede na to, kje sem, moram nujno začeti pozitivno misliti, zato seveda trdim, da je v vsaki stvari vsaj nekaj dobrega. Jaz pa optimist,... uf,... pa pravijo, da se čudeži ne dogajajo.







Ni komentarjev:

Objavite komentar